Home Maszyneria Z górnej półki – S3 Graphics Chrome 400

Z górnej półki – S3 Graphics Chrome 400

0
0
70

S3 Graphics i Graphic Remedy ściśle współpracowały przez ostatni rok, aby wdrożyć do programu gDEBugger obsługę sprzętu i sterowników S3 Graphics. Połączenie to stanowi skuteczne rozwiązanie optymalizujące dla projektantów aplikacji OpenGL wykorzystujących procesory S3 Graphics.

Celem współpracy S3 Graphics i Graphic Remedy jest zaoferowanie programistom najlepszego w tej klasie rozwiązania i uzyskanie optymalnej wydajności z procesorów graficznych S3 Graphics – powiedział Avi Shapira, dyrektor generalny Graphic Remedy.

High definition

Ścisła integracja gDEBugger i S3 Graphics umożliwia pozyskiwanie danych statystycznych o wydajności w czasie rzeczywistym dla odzwierciedlenia obciążenia, przepustowości i innych parametrów wydajności układu i sterowników S3 Graphics. Monitorowanie tych wskaźników pozwala na niespotykany dotąd wgląd w pracę i przepustowość układu graficznego na różnych etapach przetwarzania. Programiści OpenGL mogą wykorzystać te wskaźniki do rozpoznawania wąskich gardeł; w procesie przetwarzania grafiki, optymalizacji kodu w oparciu o informacje zwrotne z aplikacji, oraz mierzenia skuteczności wdrażanych optymalizacji.
Optymalizacja debuggingu i profilowania OpenGL

gDEBugger jest wydajnym debuggerem OpenGL i OpenGL ES. Oferuje jeden z najbardziej intuicyjnych zestawów programistycznych OpenGL dla programistów aplikacji graficznych. gDEBugger obniża koszty programowania, skracając czas debugowania i profilowania, zwiększając niezawodność aplikacji poprzez śledzenie aktywności aplikacji nad warstwą OpenGL, aby dostarczyć programiście niezbędnych informacji do wyszukiwania błędów w kodzie i optymalizacji wydajności renderingu przez aplikację.

Nowe możliwości w świecie Hi-Def

Procesory graficzne S3 Graphics Chrome 400 Series  wytwarzane są w sprawdzonym procesie produkcyjnym 65nm i wyróżniają się energooszczędną architekturą multimedialną, skalowaną w zakresie od 300MHz do 600MHz, o następujących kluczowych parametrach:

– Architektura OpenGL 2.1

– Obsługa Microsoft DirectX 10.1 Support

– Programowana technologia wideo Chromotion

– Obsługa kodeków WMV-9 HD, MPEG-2 HD, VC-1, H.264, DivX i AVS

– Technologia S3 Graphics PowerWise

– PCI Express 2.0

– Advanced Display Connectivity

O firmie Graphic Remedy

Graphic Remedy  to innowacyjna firma programistyczna specjalizująca się w aplikacjach dla rynku grafiki 3D, w szczególności dla deweloperów programujących w OpenGL. Korzystając z wieloletniego doświadczenia w rozwijaniu rozwiązań graficznych, Graphic Remedy projektuje innowacyjne aplikacje przyspieszające i ułatwiające programowanie w OpenGL, oszczędzając czas i pieniądze programistów. gDEBugger to pierwszy program z tej dziedziny.  



Dodaj komentarz

Przeczytaj również

Powerdot buduje stacje w gminach, w których nie ma jeszcze elektryków

Gminy wiejskie, w których albo jeszcze w ogóle nie zarejestrowano aut elektrycznych, albo …